Hoe laat ik automatisch de volgende dia starten met powerpoint

Op powerpoint 2010 heb ik een aantal dia's gemaakt. Ik heb per dia keurig de tijden van animaties in volgorde ingesteld zonder dat ik telkens op de muisknop hoef te drukken. Als de dia klaar is wil ik dat hij automatisch naar de volgende dia overgaat zonder dat ik op de muisknop moet klikken. Graag uitgebreide uitleg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (3)

F5 is dat toch? Of is dat van de oudere versies??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit zelfde probleem heb ik ook. Weet ook niet hoe ik beter kan instellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Shift + F5