hoe pak ik dit RAR bestand uit ?

ik wil een .rar bestand uit pakken maar winrar zegt dat de bestandsnaam te lang is meer dan 260 karakters (in de rar file)
hoe kan ik het dan toch uitpakken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2K

Antwoorden (6)

Das raar want ze hebben het ook kunnen inpakken
zoek eens op rar repair ? op google
kun je de inhoud zien zie je ook files die je wel kunt uitpakken ?
misschien kun je de naam veranderen van dat bestand dat kapot is
of probeer eerst eens een andere versie van hetzelfde rar file ?

als laatste scan hem eens op virussen ?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
't is al gelukt met gewoon sleur&pleur
ik heb het wel eens vaker gehad
dan schijnt de naam toch niet zo groot te zijn
alles wordt auto. op virussen gescand
- Open het rar bestand
- Selecteer het bestand dat een te lange naam heeft
- rechtermuisknop -> rename
- verander de naam van het bestand naar een kortere naam
- nu kun je het wel uitpakken
Kimath
12 jaar geleden
Het kan inderdaad een virus zijn, die gebruik probeert te maken van tekortkomingen in bekende unzippers.

Ook wel eens een zip file gekregen van enkele kilobytes die uitgepakt meerdere terabytes zou zijn... Dus het kan ook een geintje van iemand zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd universal extractor om de dingen uit te pakken.

http://www.google.com/search?q=universal+extractor&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows accepteert maar een beperkt aantal characters voor een bestandsnaam inclusief het pad ervoor. Gewoon uitpakken naar bijvoorbeeld c:\ en een andere naam geven. Heeft niks met virus te maken. Dat zijn mensen die er geen verstand van hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan is het pad te lang je kan proberen de folder te verplaatsen naar een bovenliggende map
Natuurlijk kan je alles gaan renamen
Maar!!!!
Makkelijkere optie is gebruik 7-Zip een gratis proggie en dat vind je hier en dat geeft dat probleem niet

http://www.7-zip.org/download.html