Hoe verwijder ik dit?

Ik heb een bestand dat ik wil verwijderen, maar als ik op verwijderen klik zegt het dat het geopend is in System. Als ik bij Computer kijk zie ik dat het bestand (.iso) geopend is op Cd-station (K:). Deze is waarschijnlijk virtueel aangezien ik geen Cd-station (K:) heb en er in mijn ''Dvd-Station'' niks zit. Als ik klik op uitwerpen staat er: ''Er is tijdens het uitwerpen van Cd-Station (K:): *** **** * een fout opgetreden. (sterretjes staan gewoon voor de naam) Dan klik ik op Ok en is er niks gebeurt bij (K:).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.7K

Het beste antwoord

Je moet even rechtsonder zoeken naar een icoontje van waarschijnlijk deamon tools, deze open kliken en dan kiezen voor unmount drive k;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klaar! In een keer!

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk heb je dan een mount programma als Daemon Tools gebruikt. Deze heeft het station gecreëerd en houdt het bestand in gebruik.
Zorg er voor dat je het bestand 'unmount' en dan kun je het wel verwijderen.

De precieze instructies hoe dit moet verschilt per mount programma.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jakkes. Te laat.
Kimath
12 jaar geleden
de persoon voor mij was 8 seconden sneller. :P
Kijk in je system tray (bij de tijd) hier staat je software waarschijnlijk tussen die een virtuele cd drive maakt.
En zoek hier naar unmount cd/dvd drive of iets soort gelijkspel. Daarna kun jij je iso file verwijderen
Succes