mijn apestaartje - toets werkt niet meer ?

hoe en of waar kan ik dit opnieuw activeren ?
de rest van mijn undersquare toetsen doet het ook al niet meer ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
77K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ctrl+shift?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lokken met een pinda of banaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
staat je toetsenbord nog wel goed ingesteld op internationaal ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Druk tegelijkertijd op de rechter Ctrl- (bij anderen Enter) en Shift-toets. Dan krijg je de tekens weer normaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en waar vind ik deze shift toets terug ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
shift toets zit onder de enter knop, of onder de caps lock knop

Het beste antwoord

Even control shift indrukken, dan heb je de functies weer terug!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Druk even control en shift tegelijk in. Van de rechterkant van je toetsenbord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien staat het toetsenbord ingesteld op nederlands.
Als hij ingesteld staat op verenigde staten dan is het de shifttoets en 2.
Rechtsonderin je beeldscherm kun je dit aanpassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het komt door de taalinstellingen die zijn aangebracht in je windows installatie. Als je bijvoorbeeld een nieuwe nederlandse Windows installatie hebt, dan zijn er 2 types toetsenborden ingesteld. US(international) en Nederlands. Als de apenstraat het niet meer doet komt dat omdat de nederlandse instelling actief is. Dit valt snel te verhelpen door inderdaad ctrl+shift te drukken. Je kan ook de nederlandse instelling geheel verwijderen zodat het nooit meer voorkomt, dit doe je alsvolgt:

Windows7/Vista:
-Klik op "start";
-Klik op "configuratiescherm";
-Klik op "Toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen";
-Klik op "Toetsenbord Wijzigen..."
-Klik op Nederlands (Let op afbeelding);
-Klik op "Verwijderen";
-Klik op "OK".

Op deze manier komt het probleem nooit meer terug. Tenzij je Windows opnieuw installeert of course :D

Good Luck!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat toetsje het niet doet kan je nog altijd virtuele toetsenbord gebruiken of je kan @ kopieren en heletijd plakken e

Veel geluk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mèt alt en Dan 64 op het numerieke toetsenbord krijg je altijd een @