Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vraag over Games/Steam, zie beschrijving aub.

Via 'Steam' kan je nu goedkoop (€7.50) Bad Company 2 downloaden (computer natuurlijk). Als ik dit download, kan ik dan Singleplayer en Multiplayer (online), en is dit te vertrouwen? (ervaringen?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Steam is zonder meer heel erg goed te vertrouwen. Het is het grootste wereldwijde online gamesplatform voor de PC, en vergelijkbaar met de netwerken van Sony en Microsoft.

Als je het spel koopt, koop je een volledig spel en kun je dus prima online gamen. Sterker nog, veel spellen in de winkel hebben Steam nodig om online te kunnen (activatie)!

Het andere handige punt is dat je je gekochte spel nooit kwijt kunt raken. Je kunt het namelijk altijd en overal installeren en downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb dit spel ook via Steam gekocht, en je kunt er mee online spelen. Best leuk spel, voor die prijs zeker kopen!

Toegevoegd na 49 seconden:
Ik vind zelf singleplayer leuker, maar mijn broer heeft het ook en speelt veel online.
(Lees meer...)
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje!
Steam is te vertrouwen, ik heb zelf al spellen bij steam gekocht. Maar ook spellen die je in de winkel koopt (Left 4 dead 2, Metro 2033, Black Ops, Napoleon Total War, nog veel meer) worden automatisch op steam geïnstalleerd zodat je deze zonder CD kan spelen. Als je BFBC2 in de store koopt krijg je het hele (zonder add-ons zoals bijvoorbeeld de Vietnam map-pack) spel. Het is een dagaanbieding (75% korting). Dit soort extreme kortingen hanteert steam wel vaker, zeker bij al wat oudere spellen. Zo heb ik burnout paradise: the ultimate box een keer bij steam gekocht voor 2,75 ofzo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje voor je antwoord! Maar stel, ik verander van computer, hoe kan ik dit spel dan weer spelen, want je hebt geen cd ofzo? Werkt het dan net als de appstore (bijv.), dat als je iets betaald hebt dat het op je account staat, en als je inlogt dat je het dan kan spelen (in dit geval installeren en spelen?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo werkt het inderdaad. Het spel is accountgebonden.
Steam kun je gewoon vertrouwen. Ik heb Steam namelijk ook al vaak gebruikt en er is nooit wat misgegaan.

Ik heb net even gekeken op de website van Steam en ik heb ook deze korting gezien. Als je dit spel wilt hebben moet je hem definitief downloaden, want 7.50 is niet veel voor zo een spel. En hij komt ook met multiplayer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding