Hoe maak ik de highscore weer als vanouds?

Ik heb een zusje die helemaal verslaafd is aan een spel op de ipad,
Ik instaleer appbackup maak een reserve kopie, update de ipad naar 4.3.3, jailbreak hem met pwnagetool, instaleer het spel weer. Maar! De high score was weg en kon niet meer hersteld worden!! Ik heb nog even gekeken met SSH maar wist niet waar te kijken, het spel heet Dino Rush! Alsjeblieft help!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik heb even op Google gezocht, maar ik heb geen manier gevonden om je highscore weer terug te zetten.

Met behulp van je SSH client, moet je even in de folder van het spel zoeken en haast alle bestanden open klikken totdat je ergens een lijn vindt met "highscore". Het zal vast even duren totdat je dit bestand hebt gevonden, maar het is wel mogelijk omdat de highscore data van het spel zelf offline staat.