Hoe kan ik TweetDeck op real-stream laten draaien?

Ik wil graag in TweetDeck een tweet van iemand op het moment dat hij getweet wordt meteen in mijn timeline laten verschijnen.
Ik heb "enable realtime streaming" bij Setting al ingeschakeld, maar hij loopt nog steeds niet op "real time". Ligt dit aan mijn internet verbinding of zo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je 'Enable realtime Twitter streaming' hebt aangevinkt in de Twitter-instellingen van twitter, dan zou het gewoon moeten werken; als iemand bij mij een tweet plaatst, zie ik hem binnen 5 seconden op mijn timeline verschijnen.