Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een software voor ontwerpen camping

Ik bedoel een software waarmee je allen kan regelen enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
906

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het ontwerp van een camping? Daar leent AutoCAD zich uitstekend voor, alleen is dit vrij prijzig (de volledige versie kost uit m'n hoofd 4750 euro) en je moet aardig wat kennis op zak hebben.

Wat betreft de kennis omtrent AutoCAD; Ik wil je er graag bij helpen, mijn beroep bestaat veelal uit het tekenen van bouwtekeningen d.m.v. AutoCAD.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok! Kan je het dan ook in 3d uitwerken op je pc? Aan autocad kom ik wel! Ik hoor wel van u of dat kan! En dan spreken we verder af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, 3D behoort tot 'entertainment' en AutoCAD is het meest professionele ontwerp/technisch tekenprogramma wat er zo'n beetje is. 3D gaat dus niet, maar 2D werkt perfect. Als je mij een berichtje stuurt (klik op het enveloppe-icoon in m'n profiel), dan wisselen we mailadressen uit en zal ik je de basis geven die je nodig hebt voor AutoCAD.

Andere antwoorden (1)

google sketchup
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kan je alleen ontwerpens van gebouwen! Maar k bedoel ook de plaatsen voor caravans enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die kan je ook plaatsen, je kan er niet alleen gebouwen mee maken maar echt alles.
je kan je hele kamping maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kunt u mij een handleiding mailen? Mike-bobby@hotmail.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgensmij heeft t geen handlijding,
maar het is een gratis programma van google dat je downloaden.
hier is een simpele tutorial van hoe je een skate park maakt http://www.youtube.com/watch?v=XZI_EM7RzXQ het is gratis dus je kan het even uitproberen en experimenteren het is echt heel makkelijk,
ik ben nu toevallig een podium aan het ontwerpen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding