is er een software voor ontwerpen camping

Ik bedoel een software waarmee je allen kan regelen enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het ontwerp van een camping? Daar leent AutoCAD zich uitstekend voor, alleen is dit vrij prijzig (de volledige versie kost uit m'n hoofd 4750 euro) en je moet aardig wat kennis op zak hebben.

Wat betreft de kennis omtrent AutoCAD; Ik wil je er graag bij helpen, mijn beroep bestaat veelal uit het tekenen van bouwtekeningen d.m.v. AutoCAD.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok! Kan je het dan ook in 3d uitwerken op je pc? Aan autocad kom ik wel! Ik hoor wel van u of dat kan! En dan spreken we verder af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, 3D behoort tot 'entertainment' en AutoCAD is het meest professionele ontwerp/technisch tekenprogramma wat er zo'n beetje is. 3D gaat dus niet, maar 2D werkt perfect. Als je mij een berichtje stuurt (klik op het enveloppe-icoon in m'n profiel), dan wisselen we mailadressen uit en zal ik je de basis geven die je nodig hebt voor AutoCAD.

Andere antwoorden (1)

google sketchup
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kan je alleen ontwerpens van gebouwen! Maar k bedoel ook de plaatsen voor caravans enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die kan je ook plaatsen, je kan er niet alleen gebouwen mee maken maar echt alles.
je kan je hele kamping maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kunt u mij een handleiding mailen? Mike-bobby@hotmail.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgensmij heeft t geen handlijding,
maar het is een gratis programma van google dat je downloaden.
hier is een simpele tutorial van hoe je een skate park maakt http://www.youtube.com/watch?v=XZI_EM7RzXQ het is gratis dus je kan het even uitproberen en experimenteren het is echt heel makkelijk,
ik ben nu toevallig een podium aan het ontwerpen.