Hoe kan je bij je computer nagaan of je de juiste specificaties voor een bepaald spel hebt?

Ik wil graag een spel kopen waarop staat dat je het volgende nodig hebt:
Windows XP (Service Pack 2)
2.0 GHz processor
1 GB RAM
Ten minste 6.5 GB vrije harde schijfruimte met ten minste 1 GB aan ruimte voor eigen creaties.
128 MB Videokaart (Pixel Shader 2.0 Support)

Wij hebben windows XP maar wat is Service Pack 2? En hoe kan je de rest van de specificaties nagaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Mijn Computer > rechtermuisklik "Eigenschappen" , hier staan wat gegevens.

Toegevoegd na 3 minuten:
Links staat ook nog apparaat beheer(klik) en dan beeldschermadapters(klik pijltje). Daar staat de naam van je videokaart als je die hier opgeeft kunnen we hier zeggen of deze voldoet.

Toegevoegd na 5 minuten:
Service Pack 2 is een grote update van Windows XP je zit als het goed is al bij 3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat Kloksnelheid 1,66Ghz, 0,99GB Wat betekend dit precies? Is dit de processor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Processor en ram geheugen. 1GB dus en je proc is officieel te langzaam.

Andere antwoorden (3)

Bij dit programma kan je direct zien of je computer voldoet voor bepaalde games:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uh je kan heel simpel bij Google can you run it invoeren en. Dat ff op die site het spel invullen en dan verteld die het je allemaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas staat er één äntwoord" bij die U valse hoop geeft,die het zelfs over SP3 heeft. Zuchtttt. Wat is dat toch hier. IK zal één hele belangrijke regel laten zien ,welk o.a. op Internet te lezen is/was.

Microsoft is in februari 2010 officieel gestart met het waarschuwen van partners en klanten voor het naderende einde van de ondersteuning van XP SP2. Niet elke "ICT’er" leest die berichten echter. Dat is dan ook de reden waarom Seven-Winds hier langs deze weg kort aandacht aan besteedt.

Als U nu nog zin heeft,om de rest te lezen - er zijn plusminus 2000.0000 miljoen soortgelijke berichten verschenen- dan kunt U dat op de volgende link vinden. Kortom,het zal niet makkelijk worden om met de door U gegeven specificaties dat spel te kunnen,spelen.

Groet:Zoekertje

http://www.seven-winds.com/nieuws/einde-ondersteuning-windows-xp-sp2