Weet iemand een goeie site om alle world of warcraft karakters te kennen in nl

Een heleboel kinderen uit mijn klas willen wow 3.3.5a spelen met mij. Maar ik wil niet uitleggen wat, wat is. Weet iemand een goeie site waar alles op een rijtje staat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Kimath
13 jaar geleden
Privat server dus?

Antwoorden (2)

Ja dat is hier te vinden :

http://www.wowwiki.com/Race

Als je hier bent en wilt meer weten/laten zien ..kun je op WoW Info drukken. Beroepen,trainers etc wordt er uitgelegd. ( Engelstalig)

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdens het maken van een nieuwe karakter staat aan de rechterkant beschreven wat, wat inhoudt.

Er staat dus beschreven wat er zo speciaal is aan bijvoorbeeld het race: Human, en als class: Mage.

Race human heeft speciale ability's al standaart beschikbaar, en de class Mage gaat over wat je doet/kan worden.

Het is allemaal wel in het Engels, maar dat maakt niet uit! Is alleen maar goed voor je ontwikkeling.