Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

TomTom op iPod Touch met houder

Ik wil graag TomTom op mijn iPod zetten. Ik wil hierbij ook de officiële houder kopen, aangezien ik anders geen GPS signaal heb. Nu vroeg ik mij af of een illegale versie van TomTom compatibel is met de officiële iPod houder is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
429

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, dat zou niet legaal kunnen.
En nee, illegaal (dan ga ik van Cydia uit) ook niet. Dat komt omdat dit niet vaak voorkomt dus er is weinig vraag naar.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@nathion: waarom zou dat niet kunnen? TomTom heeft speciaal een houder ontwikkelt voor de iPod Touch. Illegaal moet dit ook kunnen, je hebt dan namelijk exact dezelfde software maar je hebt er geen cent voor betaald. Dat is dan ook het illegale eraan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja sorry, ik begreep de vraag verkeerd zie ik nu. Maar toch zie ik geen software op cydia en installous die zonder internet werken dus met gps. Dus daarom blijf ik bij mijn standpunt. Legaal zou het dan wel kunnen ja. excuses.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En die heb ik dus niet gevonden. Degene die ik wel vond waren gebaseerd op internet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding