TomTom op iPod Touch met houder

Ik wil graag TomTom op mijn iPod zetten. Ik wil hierbij ook de officiële houder kopen, aangezien ik anders geen GPS signaal heb. Nu vroeg ik mij af of een illegale versie van TomTom compatibel is met de officiële iPod houder is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Nee, dat zou niet legaal kunnen.
En nee, illegaal (dan ga ik van Cydia uit) ook niet. Dat komt omdat dit niet vaak voorkomt dus er is weinig vraag naar.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@nathion: waarom zou dat niet kunnen? TomTom heeft speciaal een houder ontwikkelt voor de iPod Touch. Illegaal moet dit ook kunnen, je hebt dan namelijk exact dezelfde software maar je hebt er geen cent voor betaald. Dat is dan ook het illegale eraan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja sorry, ik begreep de vraag verkeerd zie ik nu. Maar toch zie ik geen software op cydia en installous die zonder internet werken dus met gps. Dus daarom blijf ik bij mijn standpunt. Legaal zou het dan wel kunnen ja. excuses.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En die heb ik dus niet gevonden. Degene die ik wel vond waren gebaseerd op internet.