op de site van microsoft kan je de probeerdinges downloaden ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of openoffice.org!!! :) gratis alternatief op het hele Microsoft office pakket (dus: word, powerpoint en de hele mikmak)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Powerpoint viewer kun je gratis downloaden van de website van Microsoft. De volledige software uiteraard niet, want die wordt commercieel verkocht. Je kunt overwegen om Open Office op je computer te installeren. Dat is zowel gratis als volkomen legaal en met Open Office Presentatie kun je zowat alles wat met PP ook mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Van mij een plus, ik snap de min niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank! Ik begrijp 'm ook niet. Gebruik al jaren OO naar volle tevredenheid. Had het dan illegaal gemoeten of zoiets dergelijks?
Een legale versie van PowerPoint zit in de evaluatieversie van Office 2010. Deze kun je downloaden via deze link:
http://www7.buyoffice.microsoft.com/emea1/product.aspx?family=o14_officehb_try&country_id=NL&WT.mc_id=ODC_nlNL_HomeBusiness_Try

Na afloop van de evaluatieperiode kun je kiezen de software te kopen of deze te deinstalleren.

Verder is er op het internet geen gratisversie van PowerPoint te verkrijgen op een legale wijze.

Er zijn ook alternatieven voor Powerpoint zoals www.openoffice.org