Kan me niet aanmelden op msn.

Als ik me wil aanmelden op msn een foutmelding. Met foutmelding 80048051. en op Ebuddy kan ik me wel aanmelden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

met google kan je veel vinden het schijnt niet een heel groot probleem te zijn.
Maar vaak ligt het aan persoonlijk instellingen van ander programma,s (meestal internet explorer)
dat maakt het wat moeilijk om een eenduidige oplossing te geven
Staat je internet explorer misschien op offline werken ?
of zoiets
vul de foutmelding eens in op google
capthavoc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb dat namelijk ook gehad en heb me suf gezocht hoe ik er weer op kan. Je hebt een virus op je computer. Dat ene virus zorgt ervoor dat je niet meer op msn kunt. Daarom moet je je computer leeg-en. Dan kan je er wel op :P k snap je wel hoor ik kan sinds deze week op msn omdat ik alles van me computer heb weggegooid. Dus naar de ICT.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
leeg-en? wat is dat?
Het ligt aan je internet als ik alles wat er op internet staat heb begrepen, er stond wel iets wat je kon doen en dat was" start -> uitvoeren -> cmd -> enter -> ipconfig " en daarna kwam er een post van iemand waarbij de msn het weer deed, ik hoop dat er iets aan hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk maar eens op de link. Er staat een oplossing, alleen is deze wel in het engels. Succes