Hoe kun je tabbladen maken in Word en Excel? En hoe kun je een blad tussenvoegen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
6.2K

Antwoorden (4)

In Word niet. In Excel wel. Rechtsklik op zo'n tab... En de opties openbaren zich!

Toegevoegd op 25-06-2009 12:45:22
Rechtsklik bijv. op 'Blad 2': en klik dan op 'Invoegen...'. 'Werkblad' is standaard al geselecteerd (je kan dus ook andere zaken invoegen). Klik dan op 'Ok'... En Kees is klaar!

Toegevoegd op 25-06-2009 12:47:46
Je kan ook zo'n werkblad ingeklikt houden en verplaatsen, indien je wilt. En met dubbelklikken op 't naampje van 't werkblaadje, kan je de naam veranderen. Ook erg handig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach... 'T aantal linkshandig ingestelde muizen is op 3 handen te tellen. Zelfs de linkshandigen laten de instelling voor rechtshandigen staan, omdat ze anders elke keer als ze achter een andere PC gaan zitten, weer moeten wennen.
Het wonderwoord in Word is: maak Secties...

in elke sectie kun je alle opmaak afpalen en veranderen zoals je wilt... kolommen maken en stoppen, voet- en kopteksten aanpassen enz enz, allemaal met secties...

In Excel tabbladen maken, werkbladen wellicht?
In Excel tabbladen, die kun ik niet in Excel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Excel: Shift+F11
In Word: geen idee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Word kan het niet en in Excel wel. Klik eens op het vraagtekentje.