kan iemand mij vertellen waar ik kan leren werken met photoshop en welke fotoshop ik best download en waar

ik zou graag leren werken met fotoshop maar weet niet hoe het werkt is er een site waar ik het kan aanleren in het nederlands ofzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

probeer deze site eens

http://www.gratiscursus.be/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

adobe photoshop cs5

probeer de testversie eens vanaf de officiele site
daar zijn ook tips en trucks te vinden.
een link naar een illegale versie krijg je op dit forum niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het beste gebruik maken van Adobe Lightroom want Photoshop is erg ingewikkeld. Lightroom is de beste optie voor de beginner en er zijn veel gebruikershandleidingen online te vinden (zie bron voor zo'n manual). Zelf gebruik ik ook alleen bijna maar Lightroom en wanneer je hier goed mee om kan gaan dan kun je de stap naar Photoshop altijd nog maken. Prijstechnisch is dit ook veel gunstiger! Lightroom +/- €90 en Adobe vanaf €800