Kan je het pad van hyperlinks beveiligen?

Wij gebruiken in diverse documenten hyperlinks naar andere documenten. Is dit pad op een of andere manier te beveiligen? Dus dat de locatie/naam niet zomaar gewijzigd kan worden. Het is niet de bedoeling om de documenten met een wachtwoord te beveiligen want iedereen moet er kunnen werken maar dus NIET het pad en de naam kunnen veranderen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Hangt er vanaf wat voor documenten het zijn. Bij sommige bestandstypen kun je bepaalde delen van je document wel op slot zetten inderdaad. (Microsoft Office Word bijvoorbeeld).