Waar krijg ik MIDI files voor FL Studio 9

Ik heb overal gezocht maar ik vond niks zelfs heel youtube en google afgezocht voor te weten maar ik vond geen antwoord.

Hopelijk weten jullie iets

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor midi bestanden wil je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe bedoel je MIDI bestand de instrumenten of gezang ? Als dat zo is dan de instrument maar als het beide kan dan beide.

Antwoorden (1)

Erm, MIDI-files zijn ongeboden aan applicaties. Een midi-file is gewoon een verzameling toetsaanslagen bijelkaar met een tempo etc.

Als je zoekt op de naam van een nummer en MIDI in google, dan vind je al snel een midi file.

Die zul je denk ik dan wel kunnen importeren in Fruity Loops.

Toegevoegd na 26 seconden:
*Erm, MIDI-files zijn ongebonden aan applicaties