ik zie mezelf niet meer met een videogesprek maar de andere contactpersonen mij wel hoe kan dat?

ik heb een ingebouwde webcam in mijn laptop en op windows messenger plus doe ik wel is een videogesprek maar nu zien de andere contactpersonen mij wel en ik mijzelf niet dan staat er een webcam met een rood kruis er doorheen ik weet niet hoe ik dat weer goed kan krijgen met de optie webcam bekijken zie ik mezelf wel gewoon maar alleen met videogesprek dus niet. wie weet hoe ik dit kan oplossen want ik heb echt geen idee!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.7K

Antwoorden (1)

Ik had dat ook en toen heb ik msn afgesloten en eerst de camera aangezet en toen pas msn opgestart.Toen werkte alles goed.