Hoe kun je de mapnaam voor de inkomende mail aanpassen (Outlook 2007)?

Ik heb ooit een herstelactie gedaan in Outlook en daarbij is de naam voor de inkomende mail 'Herstelde map 8082' genoemd i.p.v. 'Postvak in'.

Hoe kan ik de naam weer Postvak in of iets dergelijks noemen? Met de rechtermuisopties is de optie 'map hernoemen' lichtgrijs en dus niet beschikbaar.

paulus811
13 jaar geleden
in: Software
9.8K

Het beste antwoord

Volgens mij maak je een nieuwe map aan met de naam Postvak IN.

Vervolgens kies je voor het menu Accountinstellingen en op het tabblad e-mail selecteer je het account waarmee je de mail verstuurt.

Kies dan voor de optie Map Wijzigen en geef de nieuwe map (postvak in ) op.

Na afsluiten zou de post daarin bezorgt worden en kan je de andere map openen en de mail kopieren naar de nieuwe. Na de wijziging van de locatie van Postvak In kan je de map Herstelde map 8082 wel weer hernoemen.