Is het mogelijk om in word 2003 een pijltje met daarboven tekst te krijgen?

Moet een verslag maken, met daarin de reactievergelijking

katalase
2H2O2 ----------> 2H2O + O2

Is het mogelijk om 'katalase' dan mooi boven dat pijltje te krijgen?

(Die 2tjes, behalve de 2 voor de H2O2 en 2H2O moeten subscript zijn, maar weet niet hoe ik dat doe hier, weet wel hoe dat moet in word)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.1K

Het beste antwoord

:

Insert (invoegen)
Object
Microsoft 3.0 equation

dan kom je in een fomule editor. Daar kan je een pijltje met een textvakje erboven selecteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

maak gebruik van tabs, je plaatst ereen door simpelweg met je muis te klikken op de liniaal boven het blad waar je hem wil hebben.

zo ben je niet afhankelijk van de standaard tabindeling.

Je kan ook een gecentreerde tab gebruiken en die op beide regels op dezelfde plaats zetten.

je kan verschillende tabs kiezen door op het zwarte hoekje te klikken tussen de horizontale en verticale liniaal in.

het hoekje geeft de uitlijning aan namelijk links, rechts, midden of op de komma.