Hoe kan ik ervoor zorgen dat skype vanzelf opstart als ik mijn pc opstart?

Vroeger startte dit vanzelf op als ik mijn pc aanzette. Maar mijn echtgenoot had die optie eens uitgeschakeld en sedert dien werkt dit niet meer. Heb dit al lang weer aangevinkt zodat dit terug vanzelf zou gaan. Maar neen, ook ervan verwijderen en opnieuw installeren heeft niet geholpen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

onderaan bij je taakbalk rechtermuisknop -----> taakbeheer --------> opstarten --------> skype -------> inschakelen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt, nu is het gelukt

Andere antwoorden (1)

Sleep het icoon van Skype naar Startbutton -> Alle Programma's -> Opstarten
Hierna zal Skype telkens starten wanneer Windows opgestart is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb dit nu geprobeerd, maar dat lukt toch ook niet. Ik had ook enkel de optie om bij het icoontje van skype te klikken op vastmaken aan start.
Alle programma's en opstarten zie ik zelfs nergens staan.
Heb de pc heropgestart nadat ik dit gedaan had, maar skype start niet direct op. Op zich geen probleem dat ik dit zelf moet aanklikken om op te starten, maar meestal vergeet ik dit en als er iemand probeert te skypen met mij is dat lastig vanop mijn pc, want dan hoor ik de beltoon van skype op mijn tablet, maar wil dit via pc doen dan en dan duurt het een eeuwigheid eer skype eindelijk opstart
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je moet niet rechtklikken om 'm ergens aan vast te maken... Je moet eigenlijk het icoon met de linker muis slepen(linker muisknop ingedrukt laten) en dan wachten op de startknop hiermee opent zich het menu, en daaruit kun je naar alle programma's (of gewoon programma's) waar opstarten een submenu is... en laat daar het icoon op vallen...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb ik al geprobeerd, maar nergens zie ik opstarten staan. Het staat nu bij het leven in 1 oogopslag. Mijn pc is misschien te oud (een msi all in one van oktober 2013 - geleverd met windows 7, maar nu staat er windows 10 op).
Dit is niet het enige probleem, de zoekfunctie werkt niet meer en ook edge krijg ik niet meer opgestart.