Hoe kan ik hotmail herstellen na gebruik ander sim kaart?

na gebruik van een sim kaart uit Vietnam moet ik opnieuw in loggen op mijn Hotmail account .
Mijn back-up gmail account bestaat niet meer ik heb een nieuw gmail account dit is nooit veranderd in Hotmail dus mijn herstel code komt niet binnen.
Wat moet nu ik doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je herstelcode komt binnen op je oude SIM met je oude nummer(!) Dus efkens dat simmeke wisselen Piet!

Antwoorden (1)

Ik zocht op het internet naar een antwoord voor u, en ik kwam uiteindelijk op het antwoord:
"Neem contact op met de support van Microsoft"
Die kan u hier vinden:
https://support.microsoft.com/nl-nl/contactus/