Als ik iemand wil taggen op Instagram in een foto. Komt die gene uiteindelijk niet in mijn foto te staan. Weet iemand waar dat aan ligt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
9.6K

Antwoorden (2)

Heb je je mobiel/computer waar je Instagram op gebruikt al opnieuw opgestart of de pagina opnieuw laten laden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dit klopt niet
Hij staat er nogsteeds niet !
Als je je foto aantikt (of klikt) komt linksonderaan een klein icoontje (zie afbeelding) en ergens op de foto verschijnt de naam van degene die je hebt getagd - ook in een zwart labeltje.

Toegevoegd na 57 seconden:
Sorry, ik kan blijkbaar geen afbeelding toevoegen