zijn der alternatieven voor Facebook ??

van de week wou ik aan melden op facebook toen kreeg ik het bericht Je account is uitgeschakeld. Als je vragen of opmerkingen hebt, kun je onze pagina met veelgestelde vragen hier raadplegen. dan willen ze dat ik dat ik een foto van mijn passpoort op stuur dat doe ik gewoon niet

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
tinus1969
7 jaar geleden
Klinkt als een probleem met je naam; op FB moet je je echte naam gebruiken (en dus evt bewijzen dat je een verdachte naam desondanks je naam is).
Ritsuka
7 jaar geleden
Gaat het om contact met vrienden? Dan moeten die natuurlijk wel account hebben bij diezelfde site/app

Antwoorden (1)

O.a. Netlog, wat sinds 2014 is opgegaan in Twoo. Qua grootte onvergelijkbaar met Facebook, maar dat zal voor de meeste sociale netwerksites gelden.
Verder wordt Instagram onder jongeren veel gebruikt, hoewel dat een wat beslotener karakter kent en vooral als fotoboek bedoeld is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
tinus1969
7 jaar geleden
Instagram is tegenwoordig van facebook.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is wel los van elkaar te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Twoo is een kut site het kost geld
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zou kunnen dat dit bij de overname gewijzigd is. Ik had me ooit aangemeld op Netlog en dat was toen i.i.g. gratis.