Hoe plaats ik filmpje op faceboek?

Ik heb een mac en wil graag een filmpje op FB plaatsen, alleen als ik het filmpje probeer uptelouwden dan geeft die een error aan. Het filmpje is 9 sec en staat op het progamma MplayerX. Hoe kan ik het filmpje toch op FB krijgen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je moet het filmpje exporteren of omzetten naar een formaat dat Facebook aanvaardt. Hier zie je welke formaten mogelijk zijn: https://www.facebook.com/help/218673814818907
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het formaat is niet het probleem het maar het progamma weet je misschien niet ik het filmpje bevoordeeld naar screenflow om kan zetten of exporteren?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt ook het filmpje plaatsen op YouTube en delen via Facebook.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
daar heb ik inderdaad aan ge dacht alleen het filmpje is 9 sec van een concert en dat is coppyrait
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als het copyright is, mag je het ook niet op FB plaatsen.
https://www.facebook.com/help/249141925204375/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dank jullie wel ik heb het opgelost ;)

Antwoorden (1)

Zet je filmpje op youtube. Van daar uit link je het door naar FB.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is dus niet zo moeilijk