Ik kan geen chatberichten meer versturen via Facebook chat en Messenger. Hoe los ik dit op?

Ik kan bij iemands profiel wel op chat bericht sturen klikken en dan opent de chat maar ik kan dan niets intypen. Ik heb kennelijk iets geblokkeerd. Op Messenger kan ik ook niets intypen.
Ik heb een Asus laptop met Windows11.

Het probleem is inmiddels opgelost. Geen idee hoe dat is gebeurd. Kennelijk was het iets bij Facebook zelf. Ik kan de vraag niet meer verwijderen.

6 maanden geleden
Ritsuka
6 maanden geleden
Pc, telefoon, tablet?
Pieterke
6 maanden geleden
@Ritsuka: Het is een laptop.
Pieterke
6 maanden geleden
Het probleem doet zich inmiddels niet meer voor. Alles gaat weer als normaal. Geen idee hoe dat gebeurd is.

Geef als eerste antwoord