Instagram vergeten afmelden bij iemand haar tablet. Wat moet ik dan doen?

Mijn dochter heeft eigen Instagram en gebruikt soms iPad van mijn ex. Mijn ex is blijkbaar gestoord en wilt mij niet helpen
Ik kwam erachter dat mijn dochter vergeten haar Instagram afgemeld heeft bij mijn ex haar ipad
Dan kan mijn ex zien waar mijn dochter is of zo iets. Blijkbaar heeft mijn ex foto van mijn dochter bij haar fb geplaatst
Wat moet ik dan doen? Mijn dochter wilt absoluut niet ander Instagram account

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Je dochter kan via een ander apparaat haar wachtwoord wijzigen. Dit heeft tot gevolg dat alle ingelogde sessies op andere apparaten automatisch uitgelogd worden.
bamibal