Kan iemand, die niet in facebook zit, wel in facebook komen?

Ik tipte iemand over foto's van de Finse plaats Rauma. In google staat een verwijzing naar facebook, als hij foto's e.d. van die plaats wil zien "Rauma ennen ja nyt". Vervolgens kom ik in deze openbare facebookgroep met de mogelijkheid om foto's te bekijken en eventueel te kopiëren of af te drukken. Kan hij dat ook bekijken, of moet hij zich dan eerst aanmelden e.d. in facebook als lid of zo?https://www.startpagina.nl/v/gebruiker/puntenhistorie/1/

6 jaar geleden
1.4K
LeonardN
6 jaar geleden
Dit kan je zelf controleren door uit te loggen, of een browser te gebruiken waarop je niet bent ingelogd.

Antwoorden (2)

Nee, je moet eerst registreren en inloggen. Hierna kan je op openbare groepen kijken, besloten groepen kan je ook kijken en lezen maar niet mee doen zonder lid te worden. Er is nog een derde soort groepen deze zijn geheim, hiervoor kan je je niet aanmelden, je moet gevraagd worden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
Jammer van de min, zonder enige motivatie. Ik weet niet of je gelijk hebt, maar geef je toch een plus, met de hoop dat dan de minnaar het uit kan leggen.
Inekez1
6 jaar geleden
De tweede - is van mij. Het antwoord is namelijk fout. Ik heb geen facebook-account, ook nooit gehad, en ik kan gewoon op facebook berichten lezen en foto's kijken. Ook die van de pagina die de vraagsteller bedoelt.
Er komt wel direct een pop-up inlogvenster in beeld, maar dat kun je gewoon negeren. Naar beneden scrollen en dan wordt het venster een klein balkje boven in beeld (nog geen 5% van mijn scherm verdwijnt achter het balkje, dus nog 95% over om plaatjes te kijken).
Ja, ook zonder facebookaccount kun je gewoon foto's kijken op deze pagina. Ik kan ook alle reacties zien, de foto aanklikken om te vergroten, de foto naar mijn bureaublad kopiëren etc. De foto op mijn bureaublad is dan schermvullend, dus scherp genoeg om te printen.

Er komt wel een inlogvenster in beeld als ik naar de site ga, maar dat is gewoon te negeren. Zonder in te loggen kun je niet reageren en niet liken, maar wel gewoon alles bekijken en dus ook foto's kopiëren.