ik kreeg het bericht dat mijn YouTube account is opgeschort vanwege acteurs rechten hoe krijg ik me account terug??zie foto's

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

"Een waarschuwing vanwege auteursrechtschending oplossen

Je kunt een waarschuwing vanwege een auteursrechtklacht op drie manieren oplossen.

Wachten totdat de waarschuwing afloopt: een waarschuwing vanwege een auteursrechtklacht verloopt na drie maanden als je de Auteursrechtschool doorloopt.
Verzoeken om intrekking: je kunt contact opnemen met degene die de claim op je video vanwege auteursrechtschending heeft ingediend en hem of haar vragen de claim in te trekken.
Een verweer indienen: als je video ten onrechte is verwijderd omdat er geen sprake is van schending, of deze als potentieel redelijk gebruik kan worden aangemerkt, kun je een verweer indienen."

Als er inderdaad sprake was van schending van auteursrecht (ook al deed je dat onbewust / per ongeluk): je hebt 3 maanden de tijd om via de 'auteursrechtschool' te leren hoe je dat in de toekomst kunt voorkomen. Na 3 maanden komt je account dan weer beschikbaar.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar gaat het hier wel om een waarschuwing? Is de vrager dat stadium niet al lang voorbij?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Iedereen maakt weleens fouten. Als je een waarschuwing vanwege een auteursrechtklacht krijgt, worden er geen maatregelen tegen je account genomen. Als je live stream of gearchiveerde live stream echter is verwijderd vanwege auteursrecht, heb je 90 dagen geen toegang tot live streaming. Als je drie waarschuwingen vanwege auteursrechtklachten krijgt: Je account wordt beëindigd.
Alle geüploade video's worden verwijderd.
Je kunt geen nieuwe accounts maken
mies1
een jaar geleden
Ik heb dit ook gehad een paar jaar terug maar als die verwijderd is wegens acteur schending dan nemen ze de klacht niet in behandeling Ik heb diezelfde dag gewoon een nieuw account aangemaakt