Facebook: kun je iemand die je vriend is verwijderen terwijl deze zijn profiel verborgen / gedeactiveerd heeft?

Het is iemand die continu zijn profiel verborgen heeft en van tijd tot tijd zijn profiel weer activeert om even lekker bij iedereen te gluren. Call me stupid, maar dat irriteert me mateloos.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Een gedeactiveerd account staat nog wel in je totale lijst met vrienden als het goed is, dan moet je daar tussen zoeken en dan deze persoon verwijderen.
Ritsuka
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee helaas, die staat niet tussen de vrienden als hij verborgen is.