Hoe kan ik met een eigen domein naam inloggen bij Gmail?

Voor een project hebben wij een eigen domeinnaam en daar eigen emailadressen bij.
Bijvoorbeeld jan@projectnaam.nl

Gmail heeft een hele fijne mailbox om in te werken, vandaar dat ik vanuit gmail wil werken. Hoe kan ik regelen dat Google ook @projectnaam.nl pak?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
14.6K

Antwoorden (2)

Als je al een Gmail adres hebt kun je in je instellingen bij 'account en import' een ander adres importeren. Zo krijg je de mails van dat account ook in je Gmail inbox

Toegevoegd na 5 minuten:
Wanneer je op 'meer informatie' drukt onder 'emails bekijken uit andere accounts' vind je drie manieren om je account toe te voegen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zoals al eerder door anderen gezegd: je kunt onder je google-account instellen dat je je mail uit een niet-google mailserver wilt trekken.

Maar volgens mij bedoel je eerder dit:

https://support.google.com/accounts/answer/176347?hl=nl

Inloggen op uw Google-account met een ander e-mailadres

Wanneer u een Google-account maakt, ontvangt u automatisch ook een Gmail-adres. Als u liever een ander e-mailadres gebruikt om in te loggen, kunt u een niet-Gmail-adres aan het account linken en dit gebruiken om in te loggen, uw wachtwoord opnieuw in te stellen, meldingen te ontvangen en meer.

Vereisten voor alternatieve e-mailadressen:
- U kunt geen Gmail-adres gebruiken.
- U kunt geen e-mailadres gebruiken dat al is gekoppeld aan een ander Google-account.
- Gebruik uw Google-accountwachtwoord wanneer u inlogt met dit e-mailadres.

Een alternatief e-mailadres toevoegen
1. Log in bij Mijn account.
2. Selecteer Uw persoonlijke informatie in het gedeelte 'Persoonlijke informatie en privacy'.
3. Kies E-mail.
4. Klik naast 'Andere e-mailadressen' op Bewerken.
5. Geef in het veld 'Voeg een nieuw alternatief adres toe' een e-mailadres op dat van u is en selecteer Opslaan.
6. We verzenden een e-mail met een verificatielink naar uw alternatieve e-mailadres. U moet de e-mail openen en op de link klikken voordat u kunt inloggen op uw account met het alternatieve adres. Het kan enige tijd duren voordat u de e-mail ontvangt.

Daarmee kun je dus dat alternatieve e-mailadres ook echt gebruiken om bij Google in te loggen.