Hoe kan het dat ik al 6x automatisch uitgelogd wordt op facebook terwijl ik gewoon internet heb?

Toegevoegd na 29 minuten:
Telkens als ik weer terug inlog is de eerste inlogpoging fout en heb nu gehad (dat ik wat langer wachtte met terug inloggen) dat hij mn wachtwoord helemaal niet pakte en ik een nieuwe aan moest maken. Het is begonnen net nadat ik gewoon uit mezelf mijn wachtwoord had verandert.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb eerder gereageerd op deze vraag en ben er achter nu!

Als je bij instellingen de Browsegegevens Wissen kiest en dan de Cookies wist,
dan heb je nog steeds internet, maar al die snelle links zijn verdwenen...weg...
gevolg: overal opnieuw inloggen, al je wachtwoorden zoeken en probleem opgelost.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee bij mij was het niet zo vaak.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inmiddels is het per dag éénmalig, maar nu dus weer op een andere site.