Wat zijn goede manieren om stemmen te krijgen via FB en Twitter?

Een goede vriend van ons doet mee aan een online design wedstijd. Er wordt een hele mooie prijs uitgereikt aan degene met de meeste stemmen. Hij is zelf veel te bescheiden om heel erg actief om stemmen te vragen. Nu willen wij hem er daar graag bij helpen, maar we zouden niet weten hoe. Wat kunnen wij doen om mensen zo ver te krijgen om op zijn ontwerp te stemmen? Hij verdient het echt om hoog te eindigen.

Extra info: Het gaat om het ontwerpen van een nieuwe sneaker. Zie: https://www.talenthouse.com/i/459/submission/131577/1b1e32ea
Misschien kunnen jullie daar op inhaken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Dit is toch n manier..verloot er een paar schoenen bij..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
mensen moet je verleiden..stem & deel & WIN...een avondje stappen met de designer van deze flitsende sneakers,natuurlijk op 'n paar in JOU MAAT..tralala,stappen maar..
Deel een foto/bericht openbaar (!) zodat iemand die niet direct een vriend is ook kan stemmen. Ook is het fijn voor de stemmer om gelijk uit te komen bij het product waarop gestemd moet worden, dus die link kopiëren.
Het zou handig zijn als je geen account bodig hebt om te stemmen maar het gewoon per IPadres gaat, maar daar heb jij nu waarschijnlijk geen invloed op...