Hoe kan je je nederlandse netflix account afwisselen met amerikaans?

Ik was laatst met een vriendin die een vader heeft met veel verstand van technologie enzo ;). Nou typte zij in: netflix.nl en kreeg de nederlandse website. En daarna deed ze: netflix.com en kreeg de amerikaanse versie. Ik dacht, heeft een van jullie hier verstand van? Ik zou namelijk graag hetzelfde willen! Ik heb namelijk al een nederlands account gekocht, en ik zou graag toegang kunnen blijven krijgen naar allebei. Is dit mogelijk of moet ik wachten tot Nederland een beetje wordt uitgebreid?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja! Dit kan. En dit is gewoon legaal ook. Wat je moet doen is Google Chrome downloaden als je die nog niet gebruikt, en vervolgens de plugin Hola. Met deze plugin doe je net alsof je op het internet zit in de VS. Open nu Netflix en klaar. Hou er rekening mee dat je nergens ondertiteling hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn meerdere mogelijkheden hoe je dit bereikt. Weet wel dat dit tegen de regels is van netflix en als ze je snappen sluiten ze je account af. Je kan een vpn gebruiken zoals het antwoord hierboven beschrijft. Een gratis vpn is vaak langzamer waardoor video's en website langer laden, want je interet wordt omgeleid naar een ander land in dit voorbeeld amerika, waardoor netflix denkt dat je in de vs zit, maar dit is alleen mogelijk op je pc en smartphone. Een handigere manier die je op bijna ieder platform kan gebruiken is een dsn. Je kunt een gratis dsn nemen die vaak offline gaan of een betaalde dsn voor 5 dollar per maand. Ik raad hierbij unblock-us aan.