waarom update mijn snapchat niet? En hoe kan ik zorgen dat die wel, update

Waarom update mijn snapchat niet? En hoe zorg ik er voor dat die wel update,

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik heb een samsung galaxy s advance laat graag van uw horen!

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik heb een samsung galaxy s advance laat graag van uw horen!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
15K

Antwoorden (2)

Je kan proberen om...
je snapchat te verwijderen en er weer op te zetten
Je mobiel opnieuw op te starten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat heb ik al een paar keer gedaan maar helaas werkt dan niet
Naar de playstore gaan en dan zoeken naar snapchat. Als daar het vakje 'openen' staat is er geen update , zodra er wel een update is doet hij dat automatisch of er staat een vakje met 'update' ipv openen. Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen, als hij het nog steeds niet doet zou ik je mobiel even resetten of de app opnieuw downloaden. Succes! Xx
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat werkt ook niet ik heb me telefoon al geresset maar dat werkt niet