Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik iets in facebook delen dat een vriend van mij alleen voor vrienden heeft gedeeld?

Ik krijg wel eens een filmpje of foto van een vriend van mij op facebook. Die is dan alleen beschikbaar voor vrienden. Als ik dit dan 'doordeel' naar anderen, klopt het dat niet iedereen het ziet, alleen evt. gezamenlijke vrienden?
En wat betekent het als er staat een link gedeeld via..... boven in een bericht?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

1) Al de vrienden van je vriend zien het filmpje/foto dat hij heeft gedeeld.
En als jij het dan nog eens deelt zien al jouw vrienden het ook en alle gezamenlijke vrienden van jou en je vriend zien het dan nog eens opnieuw.

2) Als er 'link gedeeld via' staat betekent dat dat bericht van iemand anders oorspronkelijk kwam en dat een ander persoon dat bericht geeft gedeeld via hem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gekke is dat ik een keer een filmpje kreeg van een vriend. Die was alleen bestemd voor zijn vrienden. Ik deelde dat filmpje met mijn vrienden. Alleen die kregen het NIET te zien, heb dat nooit begrepen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kreeg dan ook een melding 'niet iedereen kan de video zien wegens privacy instelilngen'

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding