Hoe stel je in op Facebook dat mensen die geen vrienden zijn helemaal niks kunnen zien?

Dus geen foto's, niet je vriendenlijst, helemaal niks.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ook geen info over waar je werkt etc.

10 jaar geleden

Het beste antwoord

Op onderstaande url inloggen en daar kan je alles aanpassen voor elk onderdeel.
Zo kan je in detail wijzigen wie wat wel en wat niet kan zien.

https://www.facebook.com/settings?tab=privacy
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Klopt, maar zorgen dat mensen die geen vrienden zijn helemaal NIKS meer kunnen zien, zal ook op die manier niet lukken.
Niesje1973
10 jaar geleden
Daar staat alles al op vrienden maar toch zien mensen die geen vrienden zijn een aantal foto's, mijn vriendenlijst en wat info....
Niesje1973
10 jaar geleden
Weet je op welke manier dan wel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor je vrienden: Ga naar je profiel. Klik op vrienden.
Klik dan op het potloodje om te beheren en klik dan privacy.
Daar kan je de zichtbaarheid van je vriendenlijst aanpassen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan ook albums wijzigen voor wie ze zcithbaar zijn.
Dit moet per album gebeuren. Je gaat naar het album en dan klik je op het potloodje en dan stel je in wie het kan zien.
Voor profielfoto's moet je dat per foto doen.