Hoe zet ik aan dat mensen zien dat ik op Facebook zit wanneer ik op me mobiel zit?

Vraag zegt het al. Als ik op mijn mobiel op Facebook zit dan zien mensen niet dat ik online ben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Wat hebben mensen er dan aan om te weten dat jij op je mobiel zit? Je kunt het beter gebruiken om een sms te sturen of iemand op te bellen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zit gewoon vaak op Facebook op mijn mobiel en ik vind het gewoon fijn als mensen dan kunnen zien dat ik online ben. Het is dus echt als ik op mijn mobiel op Facebook ben.

Antwoorden (2)

Rechtsboven staat als het goed is een icoontje met een poppetje + enkele strepen. Klik hierop, en zet chat aan via het tandwieltje dat nu rechtsboven is verschenen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gedaan, maar er staat nog steeds geen groen icoontje.
Het makkelijkste is om hier voor de "facebook chat" app te installeren op je telefoon.
Dan zullen je vrienden als het goed is wel zien dat je online bent.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gedaan maar er staat nog steeds een mobieltje en geen online teken...