kan ik post van hotmail door laten sturen naar mijn UPC mailbox ?

Ik zit eigenlijk nooit meer op hotmail maar voor sommige dingen gebruik ik hotmail .Ik vergeet om naar mijn post te kijken bij hotmail ,nu is mijn vraag kan ik de mail automatisch laten door sturen naar UPC mail ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Bij de instellingen van je Hotmail (of Outlook.com)-account, kun je een e-mailadres instellen waarnaar de mailtjes doorgestuurd worden.

Vergeet niet om toch af en toe in te loggen in je Hotmail. Als je een jaar lang niet hebt ingelogd, wordt je account gedeactiveerd.
Plaatje bij antwoord
bamibal