Wat is het beroemdste sociaal media van deze tijd?

Wat is nou de beroemdste sociaal media van deze tijd? Twitter, Facebook noem het allemaal maar op.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

facebook is op dit moment zeker nummer 1, linkedIN is specifiek voor zakelijker gebruik. Hyves is nederlands. MySpace is ietwat gedateerd en vooral amerikaans. En twitter is zeker in een grote opmars, vooral in nederland zijn er het laatste jaar veel gebruikers bijgekomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks

Andere antwoorden (2)

Het ligt er een beetje aan wat je met broemd bedoelt, maar als je kijkt naar het aantal gebruikers, dan staat Facebook bovenaan met ruim 900 miljoen gebruikers.

Toegevoegd na 57 seconden:
Inmiddels een miljard.
bamibal
11 jaar geleden
Vandaag werd bekend dat inmiddels ruim drie kwart van de Nederlanders een profiel op Facebook heeft. Twee jaar geleden was dat nog slechts een kwart. Hyves kelderde in dezelfde periode en staat nu gelijk met Twitter.