Hoe zet ik Facebook navigatie op mobiel uit?

Ik heb een Android telefoon, en ik zit wel eens op FaceBook daarmee. Het probleem is alleen dat als ik een status post, dat mijn woonplaats er bij komt te staan, zo dus: "In de buurt van *****" (Sorry, ik zeg hier liever mijn woonplaats niet.) Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb bijna alles geprobeerd. Bedankt alvsat ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar je Facebook app en klik daar op menu (rechts boven) als je daar helemaal naar beneden scrolt kom je bij account klik daar op en vervolgens op app-instellingen. Zet daar de Messenger locarieserves uit

Toegevoegd na 37 seconden:
Rechts boven moet links boven zijn