Facebook start op met als eerste pagina de vriendenzoeker, kan ik zorgen dat FB opstart met de normale pagina?

Ik weiger de vriendenzoeker te gebruiken om diverse redenen, maar blijf deze pagina steeds als eerste zien. Kan bij instellingen nergens vinden hoe ik dit verander. Is dit te veranderen of blijf ik dit tot in eeuwigheid zien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Start je FB op vanuit de inlog pagina of heb je FB onder je favorieten staan en start je op vanuit je favorieten?
Als je vanuit je favorieten opstart heb je ws de vriendenzoeker pagina opgeslagen. Ik kan verder niet echt een logische verklaring geven, als ik opstart vanuit de hoofd inlog pagina kom ik automatisch op de start pagina van FB uit waarop alle berichten van mijn vrienden staan, en waar ik mijn berichten kan bekijken.