SKYPE : als je computer crasht, hoe regel je dan dat je van een andere computer ook weer kunt skypen ?

simpel verhaal: computer gecrasht, andere computer, hoe zet ik skype er op met hetzelfde gebruikersnaam ? heb het al geprobeerd, maar lukte niet, eigen gebruikersnaam werd geweigerd. weet ook mijn wachtwoord niet meer, denk dat ik registreerde en niet inlogde.
waar log ik in ? hoe ?

Toegevoegd na 10 uur:
't lukt niet, heb gebruikersnaam en wachtwoord en dan ?

hoe krijg ik skype op de nieuwe computer ?

moet is skype downloaden ??? hoe, d.i.g.i.b.e.t.e.n.t.a.a.l. alsjeblieft...alsof het de eerste keer is dat ik aan de computer zit !

Toegevoegd na 10 uur:
heb gedownload MAAR, waar staat het icoontje ? niet op mijn bureaublad ! ook niet op het startvenster ! hoe kan ik dan openen of iemand oproepen ?

Toegevoegd na 3 dagen:
waarom LEEST NIEMAND nadat hij/zij een antwoord gegeven heeft reacties of überhaupt eventuele bewerkingen ???

aan deze antwoorden heb ik niets !

er stond DIGIBETENTAAL !

volgende keer bij een computervraag graag stap voor stap uitleg niet blind iets tikken wat voor jezelf duidelijk is !!!

daarom ook GEEN BESTE ANTWOORD want dat is er niet !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is gedownload ! nu : Hoe start ik SKYPE ?

Antwoorden (5)

Gewoon op inloggen klikken en vervolgens inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Als je deze niet meer hebt wordt het lastiger, maar waarschijnlijk staat er zoals altijd een linkje met 'wachtwoord vergeten?' Naast de in te vullen vakken. Als het dan nog niet lukt zullen je gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet echt inloggen niet registeren volgens mij op de site van Skype download bij de eerste keer moet er dus een inlog mogelijkheid bestaan naast de registratie knop (links er van)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe start ik SKYPE ?
op skype.com kun je inloggen.
Als dat niet lukt kun je jezelf een password herstel optie toe laten emailen.
Als je iemand bent die vaker van email dan van ondergoed wisselt moet je gewoon een nieuw skype account aanmaken en een wachtwoordenboekje beginnen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe start ik SKYPE ?
Ik neem aan dat skype op de andere computer staan. Vraag een van de mensen met wie je skypet wat je gebruikersnaam is. Start skype en gebruik de optie 'Problemen met aanmelden". Vul je email adres in en verstuur het. Je krijgt een mail terug met een link die je binnen 6 uur moet gebruiken. Dan kun je je password weer gebruiken. Het e-mailadres moet in het verleden wel gebruikt zijn om je voor de eerste keer aan te melden bij Skype. In die e-mail staat NIET je gebruikersnaam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe start ik SKYPE ?
Skype kan je ook downloaden vanaf http://www.softpedia.com/dyn-postdownload.php?p=7034&t=4&i=1.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe start ik Skype ?