Waarom komen Facebook chat berichten ineens niet meer aan?

Ik zit met een vriend op Facebook chat, we typen een paar berichten over en weer en ineens komen alleen mijn berichten nog maar door. De zijne krijg ik niet meer binnen. Status veranderd in offline/online en weer offline/online. Wel staat de status op 'is aan het typen' (zelfs in offline modus) maar een bericht krijg ik nooit meer binnen.
Dus, hij krijgt al mijn berichten, ik de zijne niet meer.
Wie weet hier meer van??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

Dat gebeurt heel vaak.

Facebook heeft miljoenen gebruikers tegelijkertijd. Dus de serverbelasting wil nogal eens heel sterk schommelen. Dat levert storingen op.

Bovendien voert facebook nogal eens kleine wijzigingen in de systemen door, waarvan ze de gevolgen niet altijd even goed doorzien.

Ik heb het heeel vaak meegemaakt dat berichten niet aankomen. Of bijvoorbeeld alleen in je inbox, en niet in de chat. Dat soort dingen. Gaat meestal vanzelf weer over.

Je browser afsluiten en weer openen wil ook nogal eens helpen.