Hoe kan het dat tekst in HTML pagina's plotseling verandert

Met hoofdeletters EE er door en woorden die er eerst helemaal niet stonden...vreemd...
Mijn eerste vermoeden dat het te maken kan hebben met Google translator...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef eens een link?

Antwoorden (1)

Een vaste html pagina veranderd in principe alleen als de auteur een wijziging aanbrengt. Maar als je google translate gebruikt of via een andere site dit soort content bekijkt wordt de inhoud nog bewerkt.

Een andere mogelijkheid is dat je per ongeluk een andere tekenset gebruikt hebt waardoor speciale karakters niet meer herkend werden (of als je vanuit het chinees vertaald, dat deze niet goed vertaald werden door de translater, en jij daardoor rare letters te zien kreeg).

Als het iets is wat eenmalig gebeurd zou ik hier verder geen aandacht aan besteden en is het waarschijnlijk een hick-up in Google translate.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wauw, dat je een mooi begrijpelijk antwoord op deze vraag hebt bedacht, respect!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaren gewerkt bij een internet bureau waar ik ook vaak klanten met de meest aparte errors en dingen aan de lijn had (zonder screenshots natuurlijk). Op een gegeven moment weet je dan ongeveer waar het meestal fout gaat ;)