hoe kom ik achter de html van een gif plaatje op m,n pc

Toegevoegd na 11 minuten:
ik bedoel, ik wil graag een gif plaatje in html hebben om het op m,n site te plakken, daar kan ik alleen html gebruiken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat iets meer informatie hier wel gewenst is.
Op je pc kun je een gif-plaatje hebben staan, maar dit plaatje zal geen html hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wil het bewegende plaatje op m,n site hebben en daar kan ik alleen html gebruiken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je gebruikt gewoon:

Het beste antwoord

De basis HTML-code om een gif toe te voegen aan je website is:

Daarnaast kun je er nog allemaal extra elementen aan toevoegen, bijvoorbeeld de grootte, de locatie (links, rechts, in het midden), of er een rand om het plaatje heen moet, etc.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk voor meer informatie even op deze site:
http://home.12move.nl/~sh365555/htmlcursus_plaatjes.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
duidelijk, bedankt.

Andere antwoorden (1)

op je linkermuisknop( de knop die je niet zo vaakgebruikt) klikt.
Ga dan naar eigenschappen--> en dan zie je adres(url) dat is een HTML bestand.Deze kan je dan kopiëren