Hoe koppel ik een specifieke Excel cel aan Word terwijl de opmaak geen standaard tabel is?

Ik heb een Excel formulier waar verschillende cellen in staan gevuld.

Een voorbeeld Testscore 1: gemiddeld, Testscore 2: boven gemiddeld.

Het gaat niet om een standaard tabel opmaak waarbij de kop in de eerste regel staat (zie schermafbeelding in de bijlage)

De inhoud die in de (gele) cellen komt wil ik koppelen aan een word document.

Ik weet dat dit kan met verzendlijsten samenvoegen maar hierbij wordt gebruik gemaakt van een standaard tabel.

Mijn vraag is dus hoe koppel ik de inhoud van bijvoorbeeld cel C48 aan een Word document.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
20.8K

Antwoorden (2)

Als je in Excel een cell selecteert en kopieert, kun je hem vervolgens in Word weer plakken, maar kies dan voor "Link & Merge Formatting". Als de cel in Excel verandert, verandert hij in Word netjes mee...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De cel in excel kopieren, en dan in word plakken speciaal, koppeling plakken, en dan kan je kiezen, bij RTF of niet opgemaakte tekst (deze laatste kan je dan nog aanpassen aan wat het moet worden in het word document). En zo kan je dan cel per cel kopieren naar het word doc. Eens je je word document opent zal er zal een knop staan waarmee je de waarden die aangepast zijn in de excel ophaalt.