Hoe pas je een foto aan in een online css document?

Hallo,

Ik ben bezig met een website en heb als voorbeeld een website genomen, maar in de html code zie je nergens een code staan om de foto aan te passen. Ik heb wel de regel waar die waarschijnlijk in staat en dat is een css regel alleen staat deze waarschijnlijk online. Dit is de regel:

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In die regel kan je zien dat het om een Wordpress-website gaat. De css wordt dan vaak aangeroepen met een php-code. En deze kan je nergens te zien krijgen. Als je nu eens eerst laat weten hoe de foto in de website moet staan ... Dan kunnen we hints geven over hoe je dat moet doen.

Antwoorden (1)

De regels css staan meestal niet inline in de HTML en meestal ook niet (bovenin) de HTML tussen