Hoe kan je met html websites in een app invoegen?

Ik wil een app maken met mijn rooster in html, maar hoe kan ik mijn roostersite in de app plaatsen? Het handigst zou een code zijn maar ik weet niet of deze bestaat of wat ik anders kan doen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar als je een pagina wilt openen binnen een andere pagina in HTML kan je gebruik maken van iframe. Voorbeeld:

Antwoorden (1)

Om een link naar een andere site te plaatsten moet u de volgende code in het body gedeelte van uw pagina neerzetten:

Link naam
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wil geen link naar de site, maar dat de website in de app komt te staan.