hoe kan ik een vmdk gestand openen en installeren?

hoe kan ik een vmdk bestand openen en installeren.

Dank u voor

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Een vmdk bestand is een bestand ontworpen door VMware voor zijn virtuele applicaties. Deze bestandstype kan je voorstellen als een container voor virtuele harde schijven die gebruikt worden in virtuele machines.

De voornamelijkste programma's die deze bestandstype gebruiken zijn:
VMware Workstation
VMware Player
VMware Server
VMware Fusion
VMware ESX

Meer info kan je zien in mijn bron.

Als dit allemaal chinees is voor je, zal je waarschijnlijk een verkeerd bestand gedownload hebben. Virtuele machines worden het vaakst gebruikt binnen het netwerkbeheer. Mag ik vragen waarvan je precies een .vmdk bestand hebt? Kan ik je misschien verder helpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het is een programma genaamd avaya ip office collaboration demonstration
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
thx

Andere antwoorden (1)

Dat kan met VirtualBox (https://www.virtualbox.org/).